operetka
Księżniczka czardasza
Imre Kálmán
operetka w 3 aktach
Informacje szczegółowe
Kompozytor
Imre Kálmán
Czas trwania
2 h 40 min (2 przerwy)
Libretto
Leo Stein, Bela Jenbach
Tłumaczenie libretta / przekład
Jerzy Jurandot
Język
polski
Premiera w Operze Bałtyckiej
Realizatorzy
kierownictwo muzyczne
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
reżyseria
foto: fot. Emilia Wernicka
Jerzy Snakowski
Popularyzator teatru muzycznego. Autor scenariuszy teatralnych, spektakli dla dzieci, programów edukacyjnych dla dorosłych (Opera? Si!, Opera chat - Opera Bałtycka, Snack Opera – Warszawska Opera Kameralna, Musicalomania - Teatr Muzyczny w Gdyni, Operetkowy zawrót głowy - Mazowiecki Teatr Muzyczny), monodramu operowego Diva for rent (Teatr Polonia, 2011), programów TVP Co z tą operą. Członek jury Konkursu Operowego Mezzo TV. Współpracuje m.in. z Operą Wrocławską, Festiwalem im. Kiepury, Filharmonią Pomorską, Operą Bałtycką.
Konferansjer koncertów Juana Diego Flóreza, Erwina Schrotta, Simone Kermes, Wasseliny Kasarowej, Vivici Genaux i in.
Wykładowca (Uniwersytet Gdański, Akademia Muzyczna w Gdańsku). Komentator życia kulturalnego, publicysta (trójmiasto.pl, wp.pl, Radio Gdańsk, „Ruch Muzyczny”). Laureat trzech edycji Wielkiej Gry z dziedziny opery. Organizator turystyki kulturalnej. W przeszłości za-ca dyrektora Opery Bałtyckiej, sekretarz literacki Teatru Muzycznego w Gdyni.
scenografia i kostiumy
Hanna Wójcikowska-Szymczak
choreografia
Michał Cyran
choreografia pole dance
Zuzanna Kijanowska
multimedia
Michał Lewandowski
reżyseria świateł
Maciej Iwańczyk
przygotowanie Chóru
Agnieszka Długołęcka-Kuraś
Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku (dyrygentura, fortepian). Laureatka XVII Ogólnopolskiego Konkursu Dyrygentów Chóralnych w Poznaniu (2018), I Ogólnopolskiego Konkursu Dyrygenckiego „Wrocław Miastem Muzyki” (2021), założycielka Koła Artystyczno-Naukowego Dyrygentury Chóralnej i Oratoryjno-Kantatowej Synergia. Kierowniczka Chóru Opery Bałtyckiej (od 2018), dyrygent Chóru dziecięcego OB, od 2016 Chóru dziecięcego Canzonetta w OSM w Gdańsku. W grudniu 2023 r. uzyskała tytuł doktora sztuki AM Gdańsk, a jej rozprawa doktorska pt.: "Aspekty wykonawcze i rola partii chóru dziecięcego w wokalno-instrumentalnych dziełach scenicznych" została wyróźniona.
Brała udział w sesjach EuroChoir (2022, koncerty w Szwajcarii) i World Youth Choir (2017, koncerty na Węgrzech, w Serbii, Chorwacji, Bośni i Słowenii) oraz w licznych kursach mistrzowskich.
asystent dyrygenta, dyrygent-rezydent
foto: Krzysztof Mystkowski/KFP
Trajan Muryń
Polski dyrygent rumuńskiego pochodzenia. W 2020 roku ukończył studia licencjackie w Akademii Muzycznej we Wrocławiu, w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej dr hab. Marzeny Diakun. Studia magisterskie, w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej prof. dra hab. Przemysława Stanisławskiego, w Akademii Muzycznej w Gdańsku, ukończył w 2023 r. Absolwent studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w zakresie zarządzania spółkami.
Od 2021 r. związany z Operą Bałtycką w Gdańsku, w której jest asystentem do przedstawień operowych (współpracował przy takich utworach, jak: „Fidelio” L. van Beethovena, „Thaïs” J. Masseneta, „Don Kichot” L. Minkusa, czy „Dziecko i czary” M. Ravela).
W tej instytucji także jako beneficjent programu stypendialnego Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca „Dyrygent-rezydent” na sezon artystyczny 2022/2023, podczas którego, 17 lutego 2023 r. zadebiutował prowadząc samodzielnie spektakl „Hrabina” S. Moniuszki.
asystentka reżysera
Magdalena Szlawska
asystentka scenografki i kostiumografki
Karolina Kociołkowska
asystentka choreografa
Agata Ewa Mociak
asystent reżysera świateł
Maciej Kaczerski
redakcja dialogów
foto: fot. Emilia Wernicka
Jerzy Snakowski
Popularyzator teatru muzycznego. Autor scenariuszy teatralnych, spektakli dla dzieci, programów edukacyjnych dla dorosłych (Opera? Si!, Opera chat - Opera Bałtycka, Snack Opera – Warszawska Opera Kameralna, Musicalomania - Teatr Muzyczny w Gdyni, Operetkowy zawrót głowy - Mazowiecki Teatr Muzyczny), monodramu operowego Diva for rent (Teatr Polonia, 2011), programów TVP Co z tą operą. Członek jury Konkursu Operowego Mezzo TV. Współpracuje m.in. z Operą Wrocławską, Festiwalem im. Kiepury, Filharmonią Pomorską, Operą Bałtycką.
Konferansjer koncertów Juana Diego Flóreza, Erwina Schrotta, Simone Kermes, Wasseliny Kasarowej, Vivici Genaux i in.
Wykładowca (Uniwersytet Gdański, Akademia Muzyczna w Gdańsku). Komentator życia kulturalnego, publicysta (trójmiasto.pl, wp.pl, Radio Gdańsk, „Ruch Muzyczny”). Laureat trzech edycji Wielkiej Gry z dziedziny opery. Organizator turystyki kulturalnej. W przeszłości za-ca dyrektora Opery Bałtyckiej, sekretarz literacki Teatru Muzycznego w Gdyni.
friszka - aranżacja
Przemysław Treszczotka
Opis
Księżniczka czardasza Imre Kálmána to niezaprzeczalny hit, który niezmiennie bawi publiczność największych scen i jest jednym z najczęściej wystawianych dzieł operetkowych na świecie. To wzruszająca historia miłości artystki i księcia, która mimo wielu przeszkód, kończy się happy endem.
Realizacja Opery Bałtyckiej to porywające widowisko muzyczne, łączące sztukę operetkową z rewią. Twórcy sięgają po inspirację do popularnych w latach 40. XX wieku amerykańskich spektakli. Gwarancją doskonałej rozrywki jest zespół realizatorów na czele z Jerzym Snakowskim (reżyseria), znanym z charyzmy, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań scenicznych.
SPEKTAKL Z AUDIODESKRYPCJĄ i SPACEREM SENSORYCZNYM dla osób z niepełnosprawnościami wzroku - 18 stycznia 2025
Spektakl z czytanym na żywo przez lektora opisem tego, co dzieje się na scenie. Audiodeskrypcji można wysłuchać za pośrednictwem specjalnego odbiornika zaopatrzonego w słuchawki. Ze względu na ograniczoną liczbę odbiorników skorzystanie z audiodeskrypcji jest możliwe po wcześniejszej rezerwacji odbiornika w Biurze Obsługi Widzów (tel. 58 350 06 15 lub e-mail: kasabiletowa@operabaltycka.pl).
Spacer sensoryczny to wprowadzenie do spektaklu, które pozwala poznać wystawiane dzieło i jego inscenizację doświadczając różnymi zmysłami poszczególnych jego elementów. Podczas spaceru działamy na różne zmysły – zapachu czy dotyku (można dotknąć kostiumu, elementów scenografii), ale również wykorzystujemy działanie poprzez ruch. Spacer rozpoczyna się godzinę przed spektaklem z audiodeskrypcją i trwa maksymalnie 30 minut.
Realizacja Opery Bałtyckiej to porywające widowisko muzyczne, łączące sztukę operetkową z rewią. Twórcy sięgają po inspirację do popularnych w latach 40. XX wieku amerykańskich spektakli. Gwarancją doskonałej rozrywki jest zespół realizatorów na czele z Jerzym Snakowskim (reżyseria), znanym z charyzmy, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań scenicznych.
SPEKTAKL Z AUDIODESKRYPCJĄ i SPACEREM SENSORYCZNYM dla osób z niepełnosprawnościami wzroku - 18 stycznia 2025
Spektakl z czytanym na żywo przez lektora opisem tego, co dzieje się na scenie. Audiodeskrypcji można wysłuchać za pośrednictwem specjalnego odbiornika zaopatrzonego w słuchawki. Ze względu na ograniczoną liczbę odbiorników skorzystanie z audiodeskrypcji jest możliwe po wcześniejszej rezerwacji odbiornika w Biurze Obsługi Widzów (tel. 58 350 06 15 lub e-mail: kasabiletowa@operabaltycka.pl).
Spacer sensoryczny to wprowadzenie do spektaklu, które pozwala poznać wystawiane dzieło i jego inscenizację doświadczając różnymi zmysłami poszczególnych jego elementów. Podczas spaceru działamy na różne zmysły – zapachu czy dotyku (można dotknąć kostiumu, elementów scenografii), ale również wykorzystujemy działanie poprzez ruch. Spacer rozpoczyna się godzinę przed spektaklem z audiodeskrypcją i trwa maksymalnie 30 minut.
Obsada
Sylva Varescu
Anna Fabrello
Adriana Ferfecka
Jolanta Wagner
Nastka
Katarzyna Pawłowska
Monika Sendrowska
Edwin
Łukasz Gaj
Emil Ławecki
Boni
Kamil Pękala
Aleksander Zuchowicz
Feri
Michał Kutnik
Łukasz Motkowicz
Księżna Anhilda
Piotr Kosewski
Marcel Borowiec
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Marek Sadowski
Paweł Strymiński
Andrzej Śledź
Pianista
Dominik Kisiel
dworzanie
Izabela Kester
Joanna Rudnicka
Paweł Faust
Bartosz Żołubak
kelnerzy
Bartosz Białowąs
Vittorio Borio
Filip Michalak
Gento Yoshimoto
Obsada według terminu
Sylva Varescu
Jolanta Wagner
Nastka
Katarzyna Pawłowska
Edwin
Emil Ławecki
Boni
Kamil Pękala
Feri
Michał Kutnik
Księżna Anhilda
Marcel Borowiec
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Marek Sadowski
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Anna Fabrello
Nastka
Katarzyna Pawłowska
Edwin
Emil Ławecki
Boni
Kamil Pękala
Feri
Łukasz Motkowicz
Księżna Anhilda
Piotr Kosewski
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Marek Sadowski
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Jolanta Wagner
Nastka
Katarzyna Pawłowska
Edwin
Łukasz Gaj
Boni
Kamil Pękala
Feri
Michał Kutnik
Księżna Anhilda
Piotr Kosewski
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Andrzej Śledź
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Jolanta Wagner
Nastka
Katarzyna Pawłowska
Edwin
Łukasz Gaj
Boni
Aleksander Zuchowicz
Feri
Michał Kutnik
Księżna Anhilda
Marcel Borowiec
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Andrzej Śledź
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Anna Fabrello
Nastka
Monika Sendrowska
Edwin
Emil Ławecki
Boni
Aleksander Zuchowicz
Feri
Michał Kutnik
Księżna Anhilda
Marcel Borowiec
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Andrzej Śledź
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Jolanta Wagner
Nastka
Monika Sendrowska
Edwin
Łukasz Gaj
Boni
Kamil Pękala
Feri
Łukasz Motkowicz
Księżna Anhilda
Marcel Borowiec
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Andrzej Śledź
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Anna Fabrello
Nastka
Monika Sendrowska
Edwin
Łukasz Gaj
Boni
Kamil Pękala
Feri
Łukasz Motkowicz
Księżna Anhilda
Piotr Kosewski
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Marek Sadowski
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Sylva Varescu
Anna Fabrello
Nastka
Monika Sendrowska
Edwin
Emil Ławecki
Boni
Aleksander Zuchowicz
Feri
Łukasz Motkowicz
Księżna Anhilda
Piotr Kosewski
Książę Leopold Maria von Lippert-Weylersheim
Marek Sadowski
Pianista
Dominik Kisiel
dyrygent
foto: Joanna Miklaszewska-Sierakowska
Adam Banaszak
Kierownik muzyczny Musicae Antiquae Collegium Varsoviense - Orkiestry Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Operze Wrocławskiej oraz był dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego w Łodzi. Poprowadził ponad 600 koncertów i spektakli, m.in.: Cyrulik sewilski, Napój miłosny, Traviata, Nabucco, Rigoletto, Don Carlos, Madame Butterfly, Cyganeria, Tosca, Oniegin, Halka, Faust, Carmen, Wesele Figara, Don Giovanni. W bieżącym sezonie dyryguje m.in. premierowymi spektaklami Juliusza Cezara Haendla oraz koncertowym wykonaniem Orfeusza Monteverdiego i Brockes-Passion Telemanna (Warszawska Opera Kameralna), a także spektaklami w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. W Teatrze Wielkim-Operze Narodowej poprowadzi spektakle Czarodziejskiego flet Mozarta. W radiowej Dwójce, wspólnie z Agatą Kwiecińską, co tydzień prowadzi audycję o muzyce Pucciniego.
Obecnie gramy
audiodeskrypcja
Galeria zdjęć
11 Zdjęcie
Anna Fabrello (Sylva Varescu)
Krzysztof Mystkowski/KFP
Izabela Kester, Joanna Rudnicka (dworzanki)
Krzysztof Mystkowski / KFP
Marek Sadowski (książę Leopold), Piotr Kosewski (księżna Anhilda)
Krzysztof Mystkowski / KFP
Aleksander Zuchowicz (hrabia Boni), Anna Fabrello (Sylva Varescu), Łukasz Motkowicz (hrabia Feri), zespół baletu Opery Bałtyckiej
Krzysztof Mystkowski / KFP
Anna Fabrello (Sylva Varescu), Łukasz Gaj (Edwin)
Krzysztof Mystkowski/KFP
Balet Opery Bałtyckiej
Krzysztof Mystkowski/KFP
Paweł Faust, Bartosz Żołubak (dworzanie), Łukasz Motkowicz (hrabia Feri), Marek Sadowski (książę Leopold)
Krzysztof Mystkowski/KFP
Aleksander Zuchowicz (hrabia Boni), Marek Sadowski (książę Leopold)
Krzysztof Mystkowski / KFP
Łukasz Gaj (Edwin)
Krzysztof Mystkowski/KFP
Aleksander Zuchowicz (hrabia Boni), Monika Sendrowska (Nastka)
Krzysztof Mystkowski / KFP
Marek Sadowski (książę Leopold), Piotr Kosewski (księżna Anhilda)
Krzysztof Mystkowski / KFP
Polecane spektakle
1
/
1